Friday, August 21, 2009

ahlan Wasahlan ya Ramadhan...2009

selamat datang bulan Ramahan....pejam celik..pejam celik, dah tiba ramadhan tahun ini..hehe..x lama lagi raya lah...opps...baru nak pose dah ingat raye???bad girl...hihi...bila bulan pose ni, aku teringat suasana berpose kat USM dlu...best....tahun ni pose kat umah..bukan ape..aku ni pemalas lah nak masak...esp. sahur..kalau dlu beli je..kali ni, xkan nak beli..sah2 mak aku x bagi..suruh masak jgak...dan untuk hari pertama....aku x tlong pon mak aku masak..huhu...dah bagaitau kan..aku ni bukan rajin sangat...hehehe...hope, pose kali ni aku xla lembik sangat depan budak2 smai tuh...nak wat pecutan gear 5 ni...coz diorg nak exam PMR pas raya...hope this Ramadhan is better than last Ramadhan dari segi kualiti amal ibadat ku...Moga segala amalan ku Dterima...moga aku menjadi lebih bermoral...hehe..maklumlah guru p.moral gak...
To my FRENS...Happy Ramadhan...rebutlah segala kebaikan yang ada di bulan ini.....insyaallah..

No comments:

Post a Comment