Wednesday, September 9, 2009

well.....what else to say??

post ni ade kena mengena dengan post yang terdahulu..about hak asasi ku sebagai pekerja.hari ini aku terasa lagi dimana perginya keadilan di bumi ....yang tercinta.kenapa??sekali lagi seseorang telah invisible dari pandangan mata semua orang kecualia aku dan ..... kerana dia sentiasa dalam pemerhatian kami. event kalau ape2 pon of course nama dia yang akan dicari dulu. tetapi hampa kerana ia telah di liquid paper dengan baik sekali.

ari ni ada meeting AJK majlis bacaan yasin pohon restu untuk pelajar2 yang nak ambil periksa. aku sebagai salah seorang pengajar pelajar yang ambik periksa sudah atahu pasti tanggungjawab yang lebih besar diberi pada aku dan guru yang mengajar kelas periksa.so no wonder bila kau dapat AJKpendartaran pelajar n aku sebagai ketua??huhu, xpe2...lagipun ngan k.bani n nieza.insyaallah beres.yang x best, napela nama aku disebut sebagai pn..sedih2..aku ni cik lagilah..kawen????nanti kot.(lambat lagi). tapi xpelah,nak kata ape dah tersilap. bila dah pertengahan meeting, baru aku tersedar, eh mana nama dia ni??xde ek...uhu,memang xclusif.dalam sume2 cik2 yang ada kat cni sume x pernah miss tugasan tapi lainlak ngan kes dia ni.tambahan lagi, pentadbir mengatakan yang majlis kali ni banyak menggunakan tenaga ckgu bujang2 sebab tenaga kuatlah..xpayah msak untuk fmly lah, hello..dia tu x bujang ke??event nama aku yang disebut puan tadi pun dapat tugasan mencabar..tol x??..........mybe termiss..terima je alasan tu...kena bersangka baik bulan pose ni..

oklah, abis bab tu..ni yang bebudak kelas aku 3 orang je nak pi mjlis tu ape hal??dah promote habis dah, still x laku. pada hal diorang yang nak exam. pastu xnak kasi sumbangan pulak. malu aku ngan kelas lain. kelas bukan periksa pun bagi sumbangan banyak lagi. inilah cabaran aku sebagai guru kelas yang ujung sket. N dia??xpegang kelas lah..tension2..kenapa??entahlah..what else to say..........................................

1 comment: