Monday, June 29, 2009

aku bersalah...

>>>>>>>>>hari ni selepas aku nieza g tau aku yang en. pemantau peka sains PMR yang datang skolah aku aritu untuk pantau peka pmr tahun ni cerita2 kt skolah lain pasal kegagalan dan kesalahan team peka pmr kt sekolah aku, aku rasa x best..down...sedih dia wat camtu...coz aku sgt2 respect dia...dia bekas guru aku..emm, mmglah dikatakan persediaan tahun ni hancur...tapi itu antara sekolah ngan pemantau ngan JPN kan??x payahlah kecoh sekolah lain seperti kecohnye cerita hantu kat sekolah aku ni..so, team peka pmr tu termasuklah aku..event, aku baru je dilantik jadi ketua...hehe..xde bakat langsung jadi ketua..so, aku yang kurangpengetahuan dan kefahaman ni pun cubalah jalankan tugas..pegang fail induk...tapi honestly, memang aku xtau ape..aku stil wat keja mengikurt arahan..daripada ketua yang lama..erm, dia ni sekarang dah jadi ketua untuk kawasan pulak..selain dia aku banyak tanya k.bani..sebab dulu k.bani pernah mengajar tingkatan 3...sbenarnye x banyak communication antara aku dengan 2 org lagi ckgu sains ting 3...well, sebab yang seorang tu guru data,guru paling senior kat ,..kalau xde hal memang x bertegur sapa...dan seorang lagi Penolong Kanan 1..bayangkanlah..selain sibuk, aku rasa x layak je aku suke2 hati nak gather2 dengan beliau..but its k..coz daripada ape yg pemantau beri, hasil kerja pentaksiran kami ok..just prob kat form 1 and form 2..so, siapakah gerangan guru2 itu..well, mereka2 itu adelah guru senior kat sekolah..yang memang agak otai lah..nak gitau ye, aku ni nama je ketua...tapi ketua untuk membuat kerja..bukan sebagai ketua untuk kawal selia anak buah...coz...bayangkanlah, aku baru posting, xde experience ngajar pmr n taksir peka...layakkah aku nak tegur hasil kerja mereka..ape yg aku buat cuma update borang markah budak dan agihkan file untuk mereka..huhu...tapi insyaallah, klau masih diberi kepercayaan, aku wat yg terbaik next year...tapi bagilah kat aku kursus nak uruskan Peka sains ni...so daripada aku xtau ape, aku tau lah jugak..dan kalau dah ikut kursus barulah team peka pmr pecaya ape yg aku buat n nak diorang ubah...kan2 KP???

2 comments:

  1. abaikan encik bunga skema itu.. huhu~ kipochi gak rupe2nya dia...

    ReplyDelete
  2. nak pinjam bunga die leh tak?hahaha

    ReplyDelete