Saturday, June 20, 2009

citer tertunda???....ada gak aku dalam kisah tu..tapi malas bangat nak tulis..

...........rasanya blog aku ni makin x best lah..sebab bloggernye dah semakin malas nak menaip cerita2 yang dilalui sepanjang hari dalam kehidupannya.Bukan sebab perkara2 tu secret untuk para pembaca(eheh..mcmlah ade parapembaca), tapi penulis blog ni dah semakin diancam penyakit kemalasan yang melampau untuk menulis cerita2nye..just enjoy citer org lain pulak.Haha.Sebenarnya banyak je cerita2 menarik untuk dikongsikan, tetapi untuk menulis dalam ayat yang cantik tu, memang take time..memandangkan terdapat lebih banyak benda yang boleh dibuat selain menulis blog, maka aktiviti ini ditangguhkan..sampai bila??dont knowlah..kerana pada mulanya, memanglah aku bersemangat waja untuk membuat blog ni..tapi lama kelamaan aku rasa cam "ada aku kisah"..macam skrip sketsa budak form 6 kat skolah aku tuh..hehe..jadinye rangkuman untuk minggu lepas, semuanya ok..kecuali masalah yg budak kelas aku wat..dan kerja bertangguh yang bertimbun tu..tapi aku happy..bila dah abis bincang exam paper...ade pertambahan students aku yang lulus science..yey yey..hehe...pastu happy for my mandarin oriental....jadi that all untuk minggu ini..c u in next story...tak sangka 24hb ni dah masuk bulan Rejab...ahlan wasahlan..namun aku tunggu sangat 25 hb..sebab dah kontang ni..hehe

No comments:

Post a Comment