Tuesday, July 7, 2009

happy???

aku rasa lapang sket arini walaupun sbnrnye jadual pack n padat..mybe sbb kerja yg x siap2 dari ari tu ade yg dah siap..so rasa beban kureng sket..dan tadi pun ade dapat satu keje lagi..hehe..ajk laporan untuk sesi rawatan bebudak histeria..huh..boleh ke ni..kalau kena wat laporan mean kena tengokla benda tu dijalan kan ek???berani ke??suh niza lah..hehe..aku tukang taip dah lah..emm, wonder why jugak..nape nama kau naik ngan niza???emm, fkir2 balik, mybe sbb aritu kami jadi pelapor aktiviti silat..n pn. pengetua pun bnyak spent time kt situ..mybe dia tengok kitorang ni kejesama baguih kot..hehe..tu terlintas nama kami kot..ehehe..hentamlah....buat je..x kisah..dan tadi aku g taklimat peningkatan pnp sains PMR..atau technically teknik menjawab paper 2 sains PMR...ooo..gtu rupenye..manela aku tau....sbnrnye stiap bahagian atau no solan tu mmg ade formatnye...pas dah dengar taklimat tu..ade la yakin sket aku nak bagi tip untuk meluluskan students2 aku tu...hehe...nape lambat sgt wat kursus ni...mase pun ade x sampai 3 bulan..sylibus pon x abis lagi..tapi, insyaalah..bole abis..kena tukar gear n speed..kan2??esok adelah hari baru..mybe dengan tugasan baru n bla..bla..bla..i am waiting for new happy day..i hope so..

1 comment:

  1. ohho... nak soh aku pgi tgk ye? idak..tidak.. aku nak mnyorok dlm bilik exam.. hahaha.. siap nak bwk kapas nak sumbat dlm tlinga.. xnak dgr org menjerit2.. hahahaha..

    ReplyDelete