Friday, July 10, 2009

serabut..bole pecah kepala..

hoping a new happy day for tomorrow???huhu..mane ade mcm tu...harapan di hati je..mybe yesterday and today adelah worst day untuk aku n seangkatan dengan aku kat smai...kenape aku kata begitu??well, sumenya sebab ISO tuh..kalu semalam huru hara sebab histeria, aku leh tahan lagi smpai x post kat blog..tapi ari ni..tension ar....ceritanya begini, pepagi lagi semua ckgu diminta ke bilik syura bersama buku rekod msing-masing..ini kerana sejak hari selasa lagi sekoah aku sedang menjalankan audit dalaman untuk ISO..maka sedikit sebanyak hasilnye dibentangkan kepada kami untuk kami perbaiki...tapi sume itu wat kepala aku lagi berserabut..sakit kepala jadinye...mula2 buku rekod..ade bnyak kesalahan yg perlu diperbaiki dan perlu back dated..well, that ok..aku leh improve sket2..tapi bila mai bab pencerapan buku latihan budak..huhu..mati aku..dia nak tarikh sume clear, n budak2 bila salah wat pembetulan..haha, jgnkan wat penbetulan,...ni aku nak kutip daripada diorang ni, entah ade ke tak..budak aku ni, always je buat bku baru sebab hari2 hilangkan buku..aku pun xtau dah nak kata ape..kalau bagi latihan pon x wat, inikan pulak suh wat pembetulan..pastu hal borang kawalan kelas plak..x setel lagi sebab nak buat semula..dlu borang yang aku buat awl2 tahun tu, budak kelas aku dah lenyapkan entah ke dimensi mana tah..quantum world kot..huhu..itu pun kena back dated dari jan 2009..pastu nak kena back dated buku kemasukan ke makmal sains..bayangkan, aku dari awal tahun mengajar kat lab..smingu 3 kali..ade 3 kelas mean 9 kali..alih2 tiba2 ada buku rekod penggunaan makmal plak...Tinggggg!!!...terkejut beruk ma...kena back dated dari bulan januari gak..kalau lab tu aku sorg je guna xpe gak..ini ade 3 org ckgu lain..so, bila masa kitorang sepakat nak isi nih..so, aku penin lagi nak fkir..lagpun PK HEM dah tanya sal repot rawatan histeria semalam..well, programnye dah jadi huru hara..so aku pun xde idea cane nak wat repot tu..jadinye..kepala aku dah serabut sbb betimbun keje mnuggu..sedangkan aku xtau cane nak mula wat keje tu..kira meting tadi gak hangat dan panas juga..rasanye kalau dah xde iman di hati..mau je sume ckgu kt ctu menjerit, merungut kt ctu....everything must be perfect untuk ISO tu...mean??langsung xde kesalahan..wahat ever pun mesti perfect, buatlah cmane pun tapi mesti xde error...huhu..tipuke..bohong ke..plagiat ke..asal perfect..perfect!!!!..huhu..aku sedang mengejar silibus ni..next month dah trayer PMR..sedih..budak2 aku bole x kisah..mmg slalu cmni ke??ckgu yg riso lebh..tapi dlu time aku jadi students,..aku riso gak..entahlah..xtau nak cakap ape..tapi mmg serabut..serabut...

No comments:

Post a Comment