Wednesday, July 15, 2009

my anak2 murd...

emm, dah lama x menulis kat blog..xdelah cite best sgt pun..rutin biasalah..pastu kije yg x siap2 tu..biasalah..tapi aku nak tulis sal anak2 murid aku lah..at least xde lah tension sgt kot..mula2 nak respon budak Bidi tu..hmm..aku tengok, dia dah ok la..sejuk mata tengok dia..klu dlu aku mmg xsuke nk tengok dia..nak ngajar pun x ikhlas..now, dia x pernahla miss class aku..ari2 dtg skolah..tapi xdapat la aku pastikan dia ni insaf betul2 ke main2..huhu..entahlah..kalau dia dah berubah..alhamdulillah..aku pon hapy...maklumlah sblum ni mmg aku kutuk dia habis2 an..ehe..samelah..dia pon bnyak wat dosa kt aku..aku balas balik ar..then, nak citer sal budak kelas 3D..huh..budak2 kelas uh belagak sket..belagak pandailah tu...malas nak wat keje..nak tunjuk otai lak kat aku..mentang2la aku ckgu baru..amirul2..harap je mu ni ketua kelas..tapi xde gaya ketua kelas pon..ketua ponteng kelas adelah..haha..yg sorg ni plak..muke cam samseng..tapi kuat merajuk plak..tp xpe..aku pangil dia nama special sket..yg org x pangil..yelah, atleast bangga la sket dia..rajin sket masuk kelas..kan ikhmal??...yg si ayip ni plak kuat bebel..asyik complen je..mengalahkan pompuan..org bagi komplen, x bagi komplen..tapi yg penting dia dengar cakap aku..banyak sgt komplen, last2 aku komplen balik dia..yg len2 okla..sikap yg biasa di lihat..tapi ade gak sudent aku yg manja telebih..sket2 nak kena layan soalan dia je..perlu perhatian lebih sket..baru je ajar..dah tanya balik..terfikir gak..ayat aku ckp tu sush nak fhm ker??..dah alih bahas tu..siap sub title lagi..tapi keseluruhannya..my students ni..diorg low motivation..malas sket..kalau lah rajin..mybe gempak result tahun ni kot..haha..aku takut sbenarnye..kalau2 result tahun ni down.apela aku nak jawab nanti..tapi aku tengok dak2 aku steady je...so...steady la shima....kalaulah boleh..i wish2..

No comments:

Post a Comment