Friday, May 29, 2009

Esok start HOLIDAY...bestnyer????

starting esok..plajar2 skolah aku..n aku skali akan start bercuti..(cuti tu maksudnye xpayah datang skolah..msuk klas..tapi fail betimbun gak bawk balik kt umah..jadi lebih kurang cam stay kat umah tapi still wat keje)...ape pun x kisahla..janji leh bangun lewat..hehe..time ni lah nak bersenang lenang kat umah..tambahan pula stay ngan family..bnyak kelebihan..
jadi nak diceritakan..aku lega sesangat sbb cuti ni x kena wat kelas tambahan..hmm..bukan malas..tapi atleast nak rehat gak(alasan tah pape je)..students pun nak rehat gak (wal hal budak PMR tuh)...aktiviti koo esok pun cancel..alhamdulillah..ramai gak ckgu2 kt dlm blik guru tu cam tak percaya cuti ni xde pape aktiviti..mgkin sbb kejadian histeria kt skolah aku yg berpanjangan tu kot..(huhu..ade hikmahnye)..tapi..agenda cuti ni kebanyakkannye g kenduri lah..even aku plan nak g kl tu pon becoz nak g knduri kakak aku kt cana..so menyelam sambil minum air ...hehehe..tapi before tu aku kena setel up kerja yg aku bawk balik umah tu..esp. semak paper exam science form 3..takut gak aku nak check...mana tau xde yg lulus..huhu..pas tu nak siapkan rekod markah Peka sains budak2 tuh..bnyak gak..3 kelas..tulah..xsempat nak siapkan before cuti..aku tengok kwn-kwn aku pun betimbun gak bawak balik keje...so..sebenarnye kitorang ni cuti ke tak??
jawab nieza??

No comments:

Post a Comment